Ik zoek een...

Zoek de coach

Klik hier om een account aan te maken!Hieronder kunt u op zoek gaan naar een coach bij u in de buurt.
Bent u zelf coach? Klik dan hier om u aan te melden.


Heeft u zich al geregistreerd in deze rubriek en wilt u uw profiel bewerken?
Klik dan hier om in te loggen.

Klik op de knop "alles weergeven" voor alle professioneel begeleiders in onze database.


Terug naar het overzicht

Soulide

Rob Olthof

Bedrijfsnaam:
Soulide
KvK nummer:
Adres:
Zonnebos 10
5263 EX Vught
Regio:
Noord-Brabant, Limburg
 
Telefoon:
0736843118
Fax:
Mobiel:
0623024495
Bereikbaar:
Werkdagen - overdag
Werkdagen - 's avonds
Weekend - overdag
E-mail:
Website:
Contactpersoon:
Rob Olthof
Geslacht:
Man
Beroep:
Coach, Supervisor, Trainer, Counsellor, Intervisor
Gespecialiseerd:
Business Coaching, Bewustzijn, Coachend Leidinggeven, Communicatie vaardigheden, Conflicthantering- en bemiddeling Intervisie, Managementcoaching, Persoonlijk leiderschap, Persoonlijke ontwikkeling, Supervisie, Teamcoaching, Zingeving
Sector:
Bedrijfsleven, Overheid, Onderwijs, MKB, Zorg, Particulier
Uurtarief:
€ 150
Beroepsorganisatie(s):
NOBCO, nvta, Ooa
Geregistreerd bij:
Aangesloten bij:
Opleiding 1:
coaching tot de kern, Weisfelt & partners
Opleiding 2:
professionele communicatie, Phoenix-opleidingen
Opleiding 3:
coachen met het enneagram, diverse trainingen
Opleiding 4:
universitaire natuurkunde en bedrijfskunde

Omschrijving


Ik werk graag aan ziel en zaak: aan wat mensen drijft en verbindt en wat organisaties nodig hebben voor een duurzaam perspectief. Ik ben fysicus en bedrijfskundige en heb management- en directiefuncties vervuld binnen de semioverheid en de universitaire sector.


Werkwijze


Mensen werken het best en het prettigst als het werk hen succes en vervulling biedt en ze hun authentieke verlangens kunnen leven en zo hun werk kunnen bezielen. In onze wijze van coaching, begeleiding en training streven we altijd naar de verbinding van ziel en zaak. Naar het realiseren van organisatieverbeteringen die antwoord geven op de vraag van de klant en het streven van de organisatie, en naar hoe de mens zich daarmee ook op een diepere laag kan verbinden.