Ik zoek een...

Actueel - Nieuws

Weggeefactie: Opzouten!

De 8 disrupties die klanten van u verwachten

wo 20 dec 2017

Volgens klanten kunnen de meeste leveranciers gewoon opzouten. Dat verklaart waarom evaluatiecijfers niet door het plafond heen knallen, ondanks de vele miljoenen die jaarlijks in klantbejegening gepompt worden. De oorzaak? Leveranciers -van producten zowel als van diensten, profit zowel als non-profit, denken nog steeds niet vanuit het perspectief van hun klanten.

Dit is het enige boek over klantwaarde dat ooit geschreven is door een klant. Het legt de weeffouten bloot die uw klantstrategieën laten stagneren. Het laat zien dat nieuwe hypes (de klantreis, NPS,...) meer van hetzelfde zijn en klanten daardoor uiteindelijk steeds verder uit beeld raken. U mist kapitalen aan kansen.

Hebt u het inzicht en de moed om niet meer mee te doen met de hypes? Om niet voortdurend aan uw ladder naar succes te sleutelen, maar om de ladder tegen een andere muur te zetten? Luister dan naar uw klanten: ze smeken al jarenlang om minstens acht disruptieve innovaties, niet in uw producten maar in uw ruilprocessen.

Dit boek is een met humor gekruide injectie in de vastgelopen wereld van (product)marketing, communicatie, verkoop, service en distributie. In alle branches. Het biedt tientallen handreikingen en honderden suggesties aan ondernemers, bestuurders, directieleden, managers en leidinggevenden die het "klantbeleid" bepalen. En vanaf morgen hopelijk een nieuw elan geven.

Guido Thys is al meer dan 35 jaar geboeid door de interactie tussen klanten en leveranciers én hij is zelf al meer dan 50 jaar klant. Na 17 boeken en meer dan 2.300 presentaties en workshops is hij een gevestigd dwarsdenker. Guido verzorgde de plenaire afsluiting op de Dag van de Coach 2016.

In samenwerking met auteur Guido Thys mogen we 5 exemplaren van dit boek weggeven! Deze weggeefactie loopt t/m dinsdag 2 januari. Winnaars worden woensdag 3 januari per e-mail geïnformeerd. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd. Klik hier om mee te doen aan deze weggeefactie!

Let op: reacties via onderstaand formulier worden niet meegenomen



Geef hieronder uw reactie op dit nieuwsitem

Leave this one empty:
Naam:
Don't fill in data here:
Reactie:
Don't put anythin in here:

Limke Schopman - dinsdag 2 januari 2018

Klant? Wij werken toch omdat het moet? Waarom doen we wat we doen? Her houdt me al heel mijn leven bezig. De tijd is nu om iets met mijn passie te doen. Daarom zou ik graag dit boek lezen en de inzichten toepassen.

Ina Vogel - zondag 31 december 2017

Ik ben heel benieuwd hoe dat in de gezondheidszorg zou uitpakken!

Marc Huiberts - vrijdag 29 december 2017

Graag doe ik mee om de ladder tegen een andere muur te gaan zetten...

Karin Daanje - zaterdag 23 december 2017

Interssant boek met hopelijk slimme adviezen om mee te nemen in de prille start van de uitbreiding van mijn dienstverlening

Els Klop - zaterdag 23 december 2017

Strategisch beleid uit klantperspectief, de enige waarde die telt

Els Klop - zaterdag 23 december 2017

Strategisch beleid uit klantperspectief!

Jeanne - vrijdag 22 december 2017

Heel nieuwsgierig naar dwarsdenkers.

Janine Bakker - vrijdag 22 december 2017

Geweldig,,ben ik even aan toe : ))) FF lachen in deze serieuze wereld!

E. Mulder - vrijdag 22 december 2017

Uitdaging!

Rini - donderdag 21 december 2017

A musthave voor iedere klant

Timo Fokker - donderdag 21 december 2017

Sommige klanten kunnen ook opzouten! Het is allemaal mensenwerk en iedereen moet geld verdienen!

Els Filius - donderdag 21 december 2017

Moed heb ik genoeg. Ik kijk uit naar de verandering; ik hoop het boek te mogen lezen en mee te mogen werken aan Change!

frits kuin - donderdag 21 december 2017

Ik heb mijn ladder niet alleen al tegen een andere muur staan...ik kijk er ook overheen! Prachtig uitzicht....

Hugo Lumens - donderdag 21 december 2017

Een beetje als Pietje Bel naar de wereld kijken, Heerlijk!

Carla Oude Ophuis - donderdag 21 december 2017

"Maak een fan van uw klant" gaf ook een andere kijk op hoe we anders naar het perspectief van onze klanten (in dit geval in de zorg) kunnen kijken. Het zijn de meest waardevolle tips die ik in andere boeken niet ben tegengekomen. Ik verwacht dat dit boek net zo'n eye-opener zal zijn! Leuk om mezelf en anderen weer eens fris aan het denken te zetten!!

Alex Franken - donderdag 21 december 2017

Ik hoop dat dit boek een doorbraak gaat worden in ons klant denken. Helaas denken we nog teveel in geld dan aan de waarde van een trouwe en goede klant.

Nancy van Roosmalen - donderdag 21 december 2017

Gewoon omdat het leuk is om iets te winnen.... en omdat dhr Guido Thys zo ontzettend de juiste snaar weet te raken;)

Margreet Vis - donderdag 21 december 2017

Ik vermoed dat de inhoud van dit boek mij uit het hart is gegrepen: ik zou het graag cadeau doen aan mijn kinderen die alle drie ondernemer zijn.

Kaat - donderdag 21 december 2017

Ik ben er erg benieuwd naar. Ik ben een boek aan het schrijven over 'de ondernemer' en deze zienswijze zou mij verder kunnen helpen met mijn boek. Daarnaast denk ik dat het ook geld voor mensen onder elkaar, vanuit hun particuliere rol. Deze evt. parallel wil ik graag verder bestuderen en verwerken in mijn blogs.

Bettie - donderdag 21 december 2017

Ben heel benieuwd!

Roger - donderdag 21 december 2017

Erg interessant

Mariska Verduijn - donderdag 21 december 2017

Het is tijd dat de wens van de klant nu echt centraal komt te staan.

Lieneke Arts - donderdag 21 december 2017

Hoera, eindelijk een boek dat tegen de stroom in durft te gaan. Ik ben heel benieuwd!

Bieneke van de Pas - donderdag 21 december 2017

Leuk dit boek, ik kan er zo 2 cadeau geven aan mensen die in dit veld werkzaam zijn

Annette Timmerman - donderdag 21 december 2017

Boeiend om als klant een kijkje achter de schermen te nemen dmv dit boekFSZr

Ben Bouwhuis - donderdag 21 december 2017

ben benieuwd of ik me als klant herken..

Carl Callewaert - donderdag 21 december 2017

aanlokkelijk boek, ik wil er, zoals wij in Vlaanderen zeggen, voor zorgen dat ik ook morgen nog het zout op mijn patatten verdien ;-)

Winand Kissels - donderdag 21 december 2017

Dit maakt pas echt nieuwsgierig!